GOD JUL!!!! .. ?

God jul HIHI! Uppdaterade ingenting igår för ja.. Det var julafton. Att sitta vid datorn känns inte direkt aktuellt då.. Vaknade tidigt, tittade på den årliga julfilmen (som i år var narnia) tillsammans med julgrötsätande. Promenad och fika hos mathildas man. När vi kom hem var det matstress och kalle var på i bakgrunden. Julklappsöppnandet tog 2-3 timmar och alla blev sick glada. Julen är underbar, dont you think? Idag är det slapp med datorspel som mathilda fick i julklapp (hon ja.. och? Jag kan ändå sno det) och senare tar jag nog ett bad! NOW U KNOW. PUSS MINA DARLINGSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera nu då

2009-12-29 @ 14:52:24
Postat av: Anonym

du är ju sjukt bra på uppdatering min vän!....

2009-12-29 @ 17:56:52
URL: http://moltic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Updatera mera!

2009-12-30 @ 23:52:51
Postat av: din freddie

uppdatera :@

2009-12-31 @ 00:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0