schizo is here

Arga kommentarer om uppdatering.. This is for you, lovers.. Här sitter jag. Skitsur, blek och ful. Lite småpissed på allt och inget. Orsak? Ingen alls. IALLAFALL. Idag kom pappa hem... 30 grader. Han är en sån där blek med prickar på, men han är brun. gris. Han har inte ens solat!! Snart är det min tur.. Nu snart är det läggdags, men innan dess ska jag göra lite hemmaövningar (ni som såg vs-show ikväll vet.. oh my god) Puss mina små gurkor.



(Känner ni ibland att ni vill göra allt? Även det ni inte vill göra? Just nu känner jag mig ganska taggad på att färga håret svart och kleta in färgen i ögonen. Sen raka av håret. Och ögonbrynen. Sen känner jag för att ramla i trappan. Lägga mig naken i snön. Pierca hela kroppen och bränna mina kläder. Slänga min lapis i marken och hoppa på den. Bli fet som en gris på en timme eller två. Bita av mig tänderna. Lite sånt, ni vet... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0