God morgon!

Hola readers. Här sitter jag och har precis klämt i mig tre(!) tårtbitar. Idag firas nämligen jag, martina och mathilda för födelsedagar, bpde i för och efterskott. Why? Matte ska snart till Kina och plugga. Och vad fick vi då, måntro? En resa till Kina! Så jävla häftigt och jag bara dölängtar. Vi sticker i Juni!

Igårkväll var en good night. Trots ett antal människor som är så pinsamma så dom måste slå sig fram och hotas för att få umgås med folk, hehehe... JAJA! Why waste energy on that... Kom hem vid 4-tiden, helt slut! Nu ska jag väl klä på mig lite paltor och städa iordning mitt rum så det ser någorlunda representabelt ut för tonight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0