big girl

Loggade precis in på msn och möts av "[email protected] vill lägga till dig.. lala" Och efter detta var det haytaiahtyah_hayhayhaytttaaayy lalala, efter det kom det tre ungrefär likadana. I wonder why. Är det jävla facebook måntro... Idag har jag inte gjort ett bajs. Jag känner mig helt kaos! Inget är i ordning - förutom träningen - Jag har funnit min drog. Jävligt nyttig dessutom (men det visste ni väl inte, eller?) Imorgon fyller jag år. Kul. Vad ska då hända under mitt år som sjutton? Jag ska få ordning på mitt liv. Pronto.

* Bli en ordningsam dam utan och innan (alltså inte bara varannan vecka..)
* Resa (förhoppningsvis runtom i Sverige, Gran canaria, Kina och Grekland)
* Tänka över mina val av människor jag har runt omkring mig
* Fixa the body!!!
* Skaffa nytt jobb
* Köpa min min min väska

Typ det, va? Mmmmhmmm!!! Om jag klarar det här, lär det ju bli ett perfekt år för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0