for uu

Åh, JAHA!! hahah... Åh...
Jag har fortfarande kvar min gamla blogg (en av mina gamla bloggar), som jag fortfarande ibland råkar logga in på! Tror ni jag blir deprimerad av statistiken då eller? "VADFAN VART HAR ALLA TAGIT VÄGEN?!" Men hey, now i know. Här är ni. Eh jo. Idag. Jag har haft konstant och hemsk mensvärk hela dagen. Jag tror att jag ska undvika skärsår i armarna nu genom att springa ner till ica och köpa en delglass. Vet ni vad delglass är? Det är en underbar uppfinning. Dom där kartongförpackningarna som är ganska små. Dela dom itu och så kan man äta glassen rakt ur kartongen! Perfekti!!! Åh. Jag blir helt till mig här nu. Måste springa.

(idag glömde jag min mobil hemma)
(nu har den slut på batterier)
(jag orkar inte ladda den)
(är det inte otroligt mycket magdalena över det?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha åhhhh det sista !!!!

2010-01-28 @ 19:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0