händelserikt..

Hej! Idag var en underbar och hemsk dag. Hehe... Okej. Jag försov mig och skosnöret gick av=dålig morgon. Jag stog utomhus och väntade på bussen i fyrtio minuter - helt i onödan. Bussen kom aldrig eftersom chauffören satt fast någon annanstans. OKEJ BITCH LIKSOM. Men... Jag gick på anställningsintervju och ka-tjing, fick jobbet direkt. I övermorgon åker jag utomlands och jag har köpt ett par myycket snygga jeans och en helt okej vårjacka. Jo okej, BRA DAG ÄNDÅ! Med alla dessa extrapengar på kontot känns det ännu bättre. Har dock lite panik, har inte tränat på... (jag satt och tänkte och kom på att jag gymmade i tisdags. Det är ju bara två dagar sen..?) länge. Känns det som! Men jag hinner inte ikväll, och imorgon hinner jag definitivt inte! Blir väl ett minipass här hemma I guess. Och joggingskorna åker med till gran canaria!

Men vet ni vad? När det ser ut såhär utomhus har jag lust att lägga en fet pizza på hela sverige. Bara spy. Rakt ut. Usch. SNÖ SNÖ OCH OVÄDER. Lust att flytta till Norge så man slipper det här? Skämt åsido... Spanien eller Thailand kanske? Grekland, Italien?




bebboboo <3

Kommentarer
Postat av: Grinz

håller med dig totalt om vädret... Grattis till nya jobbet!!

2010-01-28 @ 23:50:51
Postat av: FREDDI

LLOVEEE U!

2010-01-29 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0