nighty

Jag skriver oftast inte "jag har". Jag gillar "jag ska" mycket mer. Det är så mycket bättre. Att längta efter något! Fast iofs, leva i nuet finns det ju tydligen något som heter.. Have you heard of it? Så here it goes. Imorgon är det uppvaktning som gäller för lillsis som blir 15! Sen ska vi två gymma och jag ska komma en mil! God middag och säkerligen massvis med poppisar. Jag längtar redan till avocadon, även om jag äter avocado säkert 5 gånger i veckan, minst. Det gör inget. Det spelar ingen roll. Jag älskar avocado! Det är en otrolig liten sak. Åh. Avocado med salt. Förstår ni hur obsessed jag är? Och förstår ni då också hur jobbigt det är att veta att det på övervåningen finns två saftiga avvos? ÅH. Nej. Nu jävlar ska jag sova och låta avvisarna vara till imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0